Zmienia sposób, w jaki gra wybiera Simów do odrodzenia się na działkach i na otwartej ulicy, a także wiele innych usprawnień i poprawek.
0 polubień
0 pobrań
Czy kiedykolwiek chciałeś, żeby światy w Twojej grze były bardziej połączone? Podobnie jak dziwne to uczucie, gdy sim mieszkający w Willow Creek postanawia wybrać się na lekki jogging aż do Sulani.
A może chciałbyś, żeby bezpańskie koty i psy mogły przebywać poza zatoką Brindleton?
Być może uważasz, że simowie naprawdę nie powinni biegać po ulicy podczas zamieci?
Ten mod próbuje rozwiązać te i inne problemy, umożliwiając graczom modyfikowanie wielu aspektów odradzania się NPC, a wszystko to można dostosować za pomocą menu ustawień, do którego można uzyskać dostęp, klikając z klawiszem Shift dowolną skrzynkę pocztową z włączonymi kodami testowymi:
Jedna z podstawowych cech modu, pozwala graczowi ustawić różne światy jako kompatybilne ze sobą, skutecznie łącząc światy.
To ustawienie samo w sobie nic nie robi, ale jest używane przez inne ustawienia, takie jak „Lokalni piesi”, aby określić, w których światach NPC mogą się odradzać.
Ta funkcja jest kompatybilna z Przegląd rozmów telefonicznych , jeśli obecne są oba mody.
Niektóre funkcje moda są zawsze domyślnie włączone. Naprawiają one głównie niektóre nieprawidłowe zachowania w grze:
• Filtry Simów Sąsiadów:
Naprawia pewne przypadki, w których dowolny sim może się odrodzić, podczas gdy powinien to zrobić tylko sim „sąsiada” (sim żyjący w obecnym świecie).
• Pojawianie się bramkarzy:
Naprawiono pojawianie się bramkarzy na drzwiach VIP w grze Get Famous. Zwykle pojawiają się na zmianę co kilka godzin, ale jeśli graczowi zdarzy się załadować dużo między dwiema zmianami, bramkarz nie pojawi się aż do rozpoczęcia następnej zmiany. Mod wymusza odrodzenie się za każdym razem, gdy partia się ładuje.
• Bezdomni śpiący w parku:
Istnieje NPC, który pojawia się na parkingach i nazywany jest „parkowym podkładem”. Noszą brudne ubrania, śpią na ławkach i zawsze mają tę nieobliczalną cechę. Mod zmienia tego NPC tak, aby zawsze był bezdomnym simem, niezależnie od cechy.
• NPC rzucający zaklęcia dla Magicznego Portalu:
Naprawiono losowych Simów biegających w stronę magicznego portalu i znikających, co sugeruje, że udali się do Krainy Magii. W tym celu gra będzie teraz odradzać wyłącznie rzucających zaklęcia.
• Dzieci na siłowniach:
Naprawiono możliwość odradzania się dzieci na siłowni, gdzie po prostu stoją, ponieważ nie mogą wchodzić w interakcję z żadnym obiektem.
• Fałszywe wampiry:
Naprawiono generowanie fałszywych wampirów, które pojawiają się w dowolnym miejscu w nocy, nosząc losowo wygenerowane stroje. Mod zastępuje je prawdziwymi wampirami.
• Wampiry w barach Moonwood Mill:
Naprawiono pojawianie się wampirów w barach w Moonwood Mill. Bary umieszczone w tym świecie mają większą szansę na pojawienie się okultystycznych simów, w tym wampirów, które nie powinny znajdować się w pobliżu Moonwood Mill.
Udało się!